Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 31 oktober 2008

UNDERBARA BARN MÄSSAN

Idag efter jobbet drog jag raka vägen till Älvsjö och "Underbara Barn Mässan".
Snacka om mycket folk OCH barnvagnar..!! Oj oj.. inte svårt att göra reklam där inte, helt rätt målgrupp ;-)

Självklart blev d inte bara marknadsföring utan SHOPPING oxå..!! Finns d något bättre än mäss shopping? :-o Billigt och bra..!!
Hade kunnat handla mycket mycket mer... fast kom på att jag ska dit igen på söndag.. hihi..

Hittade till Nova Star´s montern - där fyndade jag ett par jeans, 200:- *weee* OCH på köpet fick jag en ny röd Nova Star mössa, i rätt storlek den här gången ;-) Tusen TACK..!!

Sen kunde jag inte hålla mig ifrån Decent´s monter..!! Grymt coola plagg dom har..!!
Blev den här supersnygga klänningen till min lilla tuffa tjej, skit snygg med en tröja under..!!
Fick en snygg Decent tyg påse på köpet oxå ;-) Klänningen kostade 280:-


Hur cool som helst, eller vad säger ni??

Någon fler som varit på barnmässan idag??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skitsnygg klänning! Hur får du plats med alla kläder du köper?? =)

Anonym sa...

Tack.:) Och tack för tipset, då ska jag in och kika där...vet jag vad jag har att göra ikväll.;) hoppas du får en bra helg!:)

Anonym sa...

klänningen var jättefin , blir nog snygg med en vit baströja under bara! trevlig helg ! kram

Anonym sa...

Jag har också varit där idag, kom vid 13 och åkte hem efter 17, helt slut nu.

Blev ingen shopping, hade hoppats på Nova Star jeansen men stl 80 och 86 var slut.

Kikade in hos Yorrik och nämnde att jag sett om dem hos dig... de hade balla vintermössor.

Ha det

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos