Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 29 oktober 2008

LUNCH IDAG

Nu har jag svullat i mig lite MC Donalds.. krävde d till lunch idag då jag fick vara hemma..

Nu sover Mandis men borde vakna när som helst.. under tiden har jag arbetat med bokföringen.. legat lite efter men nu har jag arbetat ikapp igen.. bara lite kvar..
Ska försöka packa lite paket oxå som ska gå iväg idag..!! En flitig myra är jag idag ;-)

Har fått en avi från posten idag oxå - TRE paket att hämta ut *weeee* Guuud, så spännande..!! Jag shoppar så mycket att jag har ingen aning vad d är i paketen.. hihi..

På tal om shopping, måste gå in på Jotex och beställa hem nya gardiner nu... Tjingeling <3

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos