Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 24 oktober 2008

IDOL, VIN & SMÅGODIS

Ligger på soffan nu med ett glas rött och lite smågodis.. precis lagt min lilla underbara bustjej för natten..!!
Ska se klart på Idol, som jag aldrig annars ser på.. mest för att jag och Andreas skulle ha varit där men som jag ställde in efter ett litet bråk som vi haft.. Jag är en konsekvent förälder, så är d bara..!! Ja, ja..
Ikväll är d iaf ABBA tema på Idol, jag fullkomligt älskade ABBA som liten tjej :-) Så självklart måste jag se och höra hur dom nya Idolerna kan göra deras låtar!!

Men dyker d upp någon bra film istället så behöver jag inte se klart...

Vad gör ni denna fredagkväll??

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos