Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 29 oktober 2008

MUPPSAN TIPSAR:


Nu har jag testat min nya leksak ;-)
-------------
Blev ett bad igårkväll istället och invigde Spiro Passion.!!
Helt klart min nya bästis i badet..!! :-o
Mjuk, härlig & snurrad stav med skön vibration.!!
------
Köp den hos Lustjakt ni med..!!

-------------
Just nu får du den GRATIS bara du lägger till "höstglöd" i
kassan då du gör din order..!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj, du var då inte blyg av dig.
Nt sånt hade jag inte vågat skriva i min blogg.
Där läser halva släkten, mamma och pappa, klasskompisar mfl.
He he...jag drar mig för att skriva nåt så intimt i bloggen.

Kul att du hade kul i badet iallafall *s*

Anonym sa...

föressten...hur skickas sakerna?
typ står det lustjakt på paketet eller är det helt anonymt paket ?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos