Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 20 oktober 2008

HELT OTROLIGT

Kollade mailen då jag kom hem, gissa om jag blev förvånad..!!
Vunnit ytterligare en tävling, fast inte på en blogg utan hos FunkyBaby ;-)

Denna underbara filten från Plastisock till värde av 329:- *weee* Kanon ju då vintern nalkas..!! :-D Jag tror jag måste gå och köpa en lott ikväll oxå, - jag bara vinner och vinner!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig igen =) Ja bara undrar.. Ja skulle vilja ha en tävling på min blogg men känner inte riktigt för att slänga ut hur mycke pengar som hälst för att det ska passa alla.. Så undrar ifall du vet hur man gör för att få sponsrade tävlingar??

Tack på förhand =)

Anonym sa...

Grattis grattis :0)
den där e ju super snygg

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos