Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 28 oktober 2008

MIN TISDAG

Idag har man jobbat, 06.45-13.45, min vanliga tid ;-) Lite stressigt men gått bra..

Älskling har varit hemma med Mandis, hon är fortfarande dålig i magen.. massa massa diarré.. :-( Fick väcka henne igårkväll då hon hade fulla blöjan.. hade inte mage att låta henne sova hela natten med frätande diarré i blöjan... Istället fick vi en liten tjej som inte ville somna om förrän efter 00.00 :-o *suck* Hur hade ni gjort???

Iaf, ikväll är Älskling på hockey, DIF som spelar såklart!! Ute med jobbet.. så han lär vara lagom go ikväll då han kommer hem... :-o

Nu måste jag ta hand om min lilla gnällspika.. inte lätt att vara sjuk och ha ont i magen.. :-(

1 kommentarer:

Unknown sa...

Jag brukar kunna byta på Liam när han sover, i smyg, om det händer på natten...

Rapport: Jag syr o syr på din leverans.
Kram Lotta

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos