Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 28 oktober 2008

NATTI NATTI

Shit, nu blev d mycket jobb ikväll.. Äntligen klar iaf.. Hoppas ni alla tittat in på min barnklädesbutik på nätet - Coolchildren.se

Vill att ni ska veta att jag tycker det är sjukt kul att jag har så MÅNGA läsare varje dag!! TACK för alla kommentarer ni lämnar varje dag, ni som gör att man vill fortsätta!! Med tanke på antal läsare så är det ändå FÅ som lämnar ett avtryck.. :-( Vill ju veta vilka ni är som kikar in..!! Hoppas hoppas ni "anonyma" oxå skriver en liten hälsning då och då ;-)

Älskling har inte kommit hem än.. :-o Börjar få massa kärleksfulla sms så lär tro att han inte är speciellt nykter nu :-o Hehe..

Ska hoppa in i duschen nu, sen är d sängen som gäller, börjar tidigt imorgonbitti.

Ska försöka lägga in en recenssion imorgon oxå, fått en ny produkt från Lustjakt - sexleksaker som måste testas :-D

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos