Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 27 oktober 2008

ÅTERFÖRSÄLJARE


För ca 6 månader blev jag återförsäljare till Lustjakt.

Lustjakt säljer sexleksaker, underkläder och massa annat som förgyller ens sexliv. Tycker det är superkul att få hjälpa andra att krydda sexlivet, hihi ;-) Nu vill jag tipsa er att oxå bli återförsäljare..!! Ett enkelt sätt att tjäna en extra slant och dessutom roligt och mycket givande!!

Det kostar ingenting att börja och du har möjlighet att köpa ett produktkit mycket förmånligt, så att du kan visa dina varor och på så sätt öka din försäljning. Som säljare kommer du dessutom att erbjudas en mängd specialerbjudanden.
Som säljare har du alltid 20% rabatt på det aktuella priset.

Du behöver inte köpa in start kitet utan du kan sälja över katalog oxå - alltså du behöver inte betala ett ruttet öre för att komma igång, grymt va???

Är du intresserad av att bli återförsäljare?? Lämna en kommentar eller maila mig på muppsan@live.se så hjälper jag dig!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos