Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 27 oktober 2008

TÄVLING


VAR MED OCH TÄVLA OM ETT VALFRITT SMYCKE
TILL VÄRDE AV 300:- HOS DREAMS OF PEARLS

Dreams of Pearls tillverkar alldeles unika smycken efter beställning,
underbara familjehalsband med t.ex barnens namn på,
armband med superfina berlocker och mycket mer.
Mycket uppskattade personliga presenter till dina nära och kära!


TÄVLINGSREGLER:
För att alla ska kunna vara med så räcker det med att ni lämnar en kommentar här nedan om vad ni vill vinna, men vill ni ha en extra lott ska ni göra följande oxå:

Kopiera bilden ovan och även denna text:

"Jag tävlar om ett valfritt smycke hos Dreams of Pearls
Muppsan´s blogg. Tävla HÄR du oxå"


För dig med blogg:

Klistra in bilden och texten i din blogg och lämna sedan en kommentar här nedan om vad du vill vinna om just du vinner. Glöm inte att skriva adressen till din blogg.!!

För dig utan blogg:

Klistra in bilden och texten i ett mail och skicka till 5 vänner plus ett till mig (muppsan@live.se) Skriv vad du skulle köpa om just du vann.

Tävlingen avslutas den 10/11-08 kl. 21.00

LYCKA TILL..!!

119 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhej! :D

Vilka fina smycken hon har, men jag föll mest för en amulettring
där det står "LOVE" & läderrem i svart. Den kostar 150:- så jag tänkte att OM jag vinner så kan jag få 2 sånna och ge en till min bästa vän som julklapp :)

Jag har även länkat:
http://monnes.blogg.se/2008/october/dreams-of-pearlsmonika.html#comment

Kram M!

Marie sa...

Åh nu vill jag verkligen vinna! ;-)
Skulle vilja ha ett halsband med barnens namn på.

Länk finns såklart på min blogg.

Pysselsyster sa...

Tusen Tack för tipset!
Vem vill inte vinna ett vackert smycke.

Vit Gladiolus sa...

Åhhh jag vill absolut tävla om dina vackra smycken!!! Tack för kommentaren hos mig!!! ;)Ska nu lägga in bild med text hos mig!
Kram Zinkbaljan

Titti underkalas-eken sa...

Oj vilken fin vinst du har! Klart jag vill försöka vinna! Länken till din tävling finns i min vänstra spalt på min blogg. Om jag vinner skulle jag gärna vilja ha ett familjehalsband! Med rektangel och hjärtan! Nu håller jag tummarna! Kram Titti

Vit Gladiolus sa...

Åhh jag vill jättegärna vinna såklart! Tack för din kommentar hos mig, jag vet inte riktigt än vad jag skulle vilja ha om jag van...carpe diem haslband eller nåt annat kanske..får man fundera..? ;)
Kram Zinkbaljan
(jag skrev en kommentar nyss men den kom visst inte med)

Anonym sa...

Kan du titta min blogg om jag gjort rätt nu då! Och jag vill naturligtvis ha ett armand "kedja-ring-kedja":) Puss lillasyss

Willewira sa...

Hejsan!

Tack för tipset!! Klart jag vill vara med och tävla om ett smycke från Dreams of pearls!!!

Och länkar gör jag naturligtvis också!

Jag skulle ju väldigt gärna vilja ha ett familjehalsband. Makens och barnens namn på varsin bricka, samt ett hänge med ett vitt glashjärta. De ligger ju mig varmast om hjärtat - mina darlingar!

Nu ska jag läsa vidare på din blogg!!

Ha en bra dag!
Kram Willewira

japp sa...

Hejhej..kul att du kikar in, tack för en härlig tävling. Har länkat till dej, å OM jag vinner så önskar jag mej en "kul-kedja med hjärta (Sara & Sofie) + en nyckel till.

Hoppas å önskar på tur..
Såå söt liten tjej du har.. ha det bra. Helén.

Anonym sa...

Underbar tävling som jag måste vara med i. Älskar smycken och att ha något lite mer personligt som inte många andra har vore jättekul! Jag fastnade för denna (http://1.bp.blogspot.com/_dPDv-PSrmBQ/SPGf8_X2e5I/AAAAAAAACTo/VCYLEwkwE88/s320/mina+foton+438.jpg)

Jättefin och den skulle vara så uppskattad av mig. Kram på dig nu, hoppas på det bästa!

Länk: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5300822

Jeanette sa...

jag vill oxå va me :-)

Mycket fint att välja mellan...önskar vinna carpe diem..tror jag...

länk:
http://jeanettelovespaul.blogspot.com/2008/10/tvling-igen_27.html

kram

Katarina sa...

Jag skulle vilja ha en berlock med texten "unik" fäst i en ring där det även sitter en sådan ängel som hon gör. Skulle vilja ge det till min allra bästa vän! :)

Har länkat i min blogg!

Anonym sa...

Jag vill såklart vara med och tävla, och har länkat till tävlingen på min blogg: http://isabellicious.blogg.se/2008/october/jag-tavlar-om.html

Om jag skulle vinna skulle jag vilja vinna armbandet med två kedjor och berlocken "kärlek". Här är länken till det: http://2.bp.blogspot.com/_dPDv-PSrmBQ/SNp3zyJaY7I/AAAAAAAACLk/Gvz0Fntno6I/s1600-h/mina+foton+387.jpg

Jag älskar simpelheten i det smycket! Det behöver inte en massa konstiga pärlor, utan säger allt ändå.

Håller tummarna :)(min email: binggggg@hotmail.com)

Anonym sa...

Jag är med och tävlar

http://molnboanna.blogg.se/2008/october/smycken-2.html

Om jag vinner så vill jag ha det med hjärtat och avlånga staven under...

Fast allra helst hade jag velat ha det som heter mor&dotter fast i mor&son tappning men vet inte om det går att få så (fanns ingen bild på sånt i bloggen)

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Hej.
Om jag skulle vinna väljer jag ett hjärta med texten Ebba. Och kanske en pärla.

Har länkat i bloggen:
http://mideco.blogg.se/2008/october/tavling-hos-muppsan-1.html

Kram

elna-estelle sa...

Tack för tipset!!
Jag vill mer än gärna vinna ett smycke.

Anonym sa...

Ska kika och kolla på sidan så att jag har valt klart ifall jag har turen att vinna. Superfina !!!

Anonym sa...

http://gratistrix.blogg.se/2008/october/vinn-smycke.html#comment

Så fina smycken. Om det är möjligt skulle jag vilja vinna:
Hjärthalsbandet med en liten nyckel på. Men istället för att det ska stå Amanda ska det stå: Det är du!

MVH LAIN

Anonym sa...

Jag är med och tävlar!

All is pretty sa...

Jag är gärna med och tävlar om dessa fina smycken, hade varit perfekt nu när jag snart blir mamma för första gången :)

Anonym sa...

Hej!

Jag vill såklart vara med & tävla om dessa superfina smycken!!! Jag fyller år den 12 november - så det skulle ju bli världens bästa födelsedagspresent!!!!

Om jag vinner önskar jag en tag med CARPE DIEM. Ev en liten ängel eller ett litet hjärta hängade bredvid. Jag skickar mail till 5 vänner & till dig!

Ha det så bra!
Viktoria

viktoria.dahl@festkalas.se

Hem och Lycka sa...

Jag skulle vilja ha en bricka med min mans namn på.. Länkar till tävlingen i högerkanten på min blogg.

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna ett halsband med tre brickor med mina barns namn på.

Länk till tävlingen finns här

http://mammamuh.blogg.se/tavla

Ingela la la sa...

Jag är med och tävlar. Skulle helst vilja ha ett familjehalsband. Hjärta och en bricka.
Jag har länkat i min blogg till vänster!

Anonym sa...

Jättefina smycken - enkla men vackra. Om jag vann skulle jag nog vilja ha ett familjehalsband med en liten ängel hängandes i. Jag har precis blivit mamma så det skulle passa bra.

Jag har ingen blogg men mailar till 5 kompisar och tipsar!

Hälsningar från Fia (fiabelge@hotmail.com)

Anonym sa...

Jag är med. Har länkat om tävlingen på min blogg. Om jag vinner skulle jag vilja ha ett smycke med hjärta där min sons namn kan stå. Hoppas jag har turen på min sida.

Anonym sa...

Jag skulle köpa en sånt smycke där det står syster och en ängel hänger under.. och sen skulle jag ge det till min bästa kompis som är som en syster för mig och en ängel som alltid finns där!

Anonym sa...

Jag har länkat & lagt upp din bild nu :) och om jag vinner så vill jag ha ett hjärta med min pjkväns namn på!

http://gabriellawestlund.blogg.se/2008/october/tavling-1.html

Anonym sa...

vad roligt. jag är gärna med och tävlar!

Anonym sa...

Jag är med :)
jag skulle vilja vinna halsbandet "Amor vincit omnia" betyder kärleken övervinner allt

håller tummarna :)
biiiina@hotmail.com

Anonym sa...

åh jag är gärna med och tävlar!
om jag vinner skulle jag vilja ha ett armband med berlocker! där det skulle stå mitt namn i!:)
min mail är: siriaasma@hotmail.com

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Om jag skulle vinna så är drömmen ett vackert hjärta med prinsessans namn ;) iom att jag lever efter "CARPE DIEM" hade jag gärna köpt till en extra bricka med det!!

http://www.sessanochprinsessan.com/2008/10/nska-mig-lycka-till.html

Otroligt vackra smycken♡

MammaRebecca sa...

Jag är lätt med och tävlar, vem skulle inte vilja vinna en sån fin vinst:) Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha en familj halsband med mina tre grabbars namn.

Anonym sa...

Jag älskar verkligen dina smycken, helt underbara. Såklart att jag är med i tävlingen :)

Anonym sa...

Självklart vill jag oxå vara med och tävla. Finns så himla mycket fint. Men jag skulle nog välja en längre kedja med nån bricka på och kanske en ängel.. För mycket att välja mellan hihihi. Har länkat på bloggen www.eljo.blogg.se
Kramen

Anonym sa...

Ojoj.... Den här höll jag på att missa. Så dumt av mig. :-)

Men nu är jag med, och jag har länkat i bloggen.

Ska man skriva vad man vill ha också?!
Ojdå. Jag vill ha ett till namnsmycke. Med ett hjärta som har Leos namn, och en bricka som det står "lycka" på.

Anonym sa...

Jag vill vinna Carpe-diem halsbandet med kronan, fast med annan text. Det är så vackert!

Mvh. Belle (xbelle@hotmailc.om)

LinSar sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med om att tävla. Vilka fina smycken. Önskar ett silverhjärta där det står dotterns namn Emma på och ett extra hänge i, ett hjärta.
Länkar.
hälsn. Lotta

Unknown sa...

Får en "Norddame" også være med i konkurransen om de flotte smykkene?:) I såfall falt jeg pladask for det fine "spesialbestilte" med hjerte med barnets navn og en engel:)

Anonym sa...

Ett halsband med barnens namn på skulle ju inte vara helt fel...

Anonym sa...

Jag har oxå länkat...

Anonym sa...

Jag vill gärna ta chansen att vinna ett familjehalsband. De var fina!

Länk till min sida: http://zmurfanpyssel.wordpress.com

Anonym sa...

Har länkat i min blogg, men ojojoj...vad svårt!
Jag vill ju ha massor! Tur att du visade mig sidan:-)
Helst vill jag nog ha mor-dotterhalsbandet...eller ett hjärta med min dotters namn på och en ängel...hon heter Engla också.

Helt underbart vackra smycken!

Eva sa...

Hej! ojoj vilka fina smycken! Jag skulle verkligen vilja vinna ett smycket som minne av min mormor. En "Engla" ängel och eventuellt en bricka till.

Min mail: eva_olofsson1@hotmail.com

Jag har även länkat tävlingen i min blogg=)
http://eva-mariess.blogspot.com/

Anonym sa...

http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2008/october/smycke.html

Mitt inlägg om tävlingen..
har två bloggar..en med tävlingar o en som jag använder till allt möjligt..

http://finaelina.blogg.se är den till allt annat

Min mail: elina@live.se

Självklart vill jag vinna, älskar den här sortens smycken!

Emelinda sa...

Åh vilken underbar födelsedagspresent till mig detta skulle bli eftersom jag fyller år på lördag :) Skulle mer än gärna vilja vinna ett smycke.

Fynda och Fixa sa...

Jättefina smycken! Om jag hade turen att vinna skulle jag önska mig halsbandet med en bricka där det står "Carpe diem" och ett hjärta bredvid.

Jag länkar såklart från min blogg!

Anonym sa...

Wow, så snygga smycken! Alla är ju verkligen kalasfina! Vi skulle så gärna vilja vinna ett smycke där det står "Katthemmet Kompis" på. Det skulle betyda mycket för vår verksamhet! /Tass mot tass, katterna på Katthemmet Kompis
PS. Vi länkar till tävlingen från vår blogg. /Mjau

Anonym sa...

Jag drömmer om att vinna en berlock med mina syskonbarns namn på. :)
Det skulle vara riktigt kul. Jag länkar från min blogg. /Jenny

Anonym sa...

Har mailat några+dig! :) om jag vann skulle jag gärna vilja ha mina barnbarns namn på en/flera brickor å kanske ett fint litet glashjärta..

(maiken51@hotmail.com)

Anonym sa...

Vilka fina smycken. Om jag vann skulle jag vilja ha
Kulkedja med hängsmycket "Engla".
Det skulle passa perfekt till en vän som älskar änglar.

Anonym sa...

Och givetvis har jag bloggat, från min tävlingsblogg: www.bantarbrittatavlar.blogg.se

Anonym sa...

Hej, Hej!!!

Tack för idag och jag vill gärna vinna ett halsband m kidsens namn...

Kramar Sara
sara.hammarstrom@home.se

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla. Skulle vilja vinna ett familjehalsband. :o)

Länkar här:
http://creyla.blogg.se/2008/october/tavla-om-valfritt-smycke-hos-dreams-of-pearls.html

Anonym sa...

Hallå tjejen och sorry att jag ej hunnit vara med och tävla innan ;)
Fullt upp med en tjej som fyllt fem och en liten som vill amas en hel del ;)
men nu så har jag några minuter över och har skrivit ett inlägg.

Hade jag vunnit et smycke hade jag velat gravera in nåt vackert som Lyckig mamma då jag är den lyckigaste mamamn som har tre underbara och friska bar nära mitt hjärta varje dag varje natt :)



Ha det fiiinast påe r sötisar


och det skulle jag bära

Anonym sa...

Om jag blir den lyckliga vinnaren skulle jag välja ett hjärta med min fästmans namn på. Just för att vi efter 4 år som sambor ha blivit särbor eftersom jag ha valt att plugga över 60 min från han :( Med ett hjärta runt min hals med hans namn på skulle jag känna som att han var hos mig.

" Kärleken kan övervinna allt "

Anonym sa...

Jag skulle jättegärna vilja vinna ett familjehalsband med en bricka med min sambos namn och ett hjärta! :)

Anonym sa...

Jag älskar Lindas smycken och har handlat lite av henne :)
Skulle jag vinna så skulle jag välja ett halssmycke med barnens namn på :)

s.m.i.l.e sa...

Hej! Oj så mycket fint! Jag kan inte bestämma mig så här på rak arm, men jag vill jättegärna vara med att tävla. OM jag vinner, får jag bestämma mig då. Nu ska jag surfa runt och kolla in dina fina smycken en gång till. Kram!

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna ett hjärthalsband där det står min pojkväns namn: Kristoffer och sen en ängel på eftersom han är min skyddsängel :)

Prinsessan sa...

Hej! Vilken fin tävling! älskar dessa smycken... Skulle gärna vilja vinna ett familjehalsband med pojkvännens namn samt vår katts namn...och sedan skulle jag kunna sätta till vår knodds namn i framtiden.:) Så har jag de alltid med mig var jag än är... Länkar till dig i bloggen...:)

6mormor6 sa...

Oj oj oj så mycket snyggt!!Fastnade med för ett familjehalsband med 2 hjärtan och en bricka där jag skulle vilja ha children- grandchildren och husband ingraverat för att visa min vördnat till min familj som består av 6 underbara barnbarn, 5 fantastiska barn och en helt underbar man. Jag är ju trotts allt en 46 år ung mormor hahahaha och det skulle vara hur kul som helst att få vinna och stoltsera med ett sånt halsband......

Anonym sa...

Jag är gärna med och skulle vilja vinna ett av halsbanden som hon kallade familjehalsband med hjärta och nyckel


http://klockanlinda.spaces.live.com/blog/cns!1F654E8AB2A442C2!702.entry

ANNIKA sa...

såååå fiiiinaaa smycken!
man vill ju ha allihopa.
vill vara med och tävla.
Kan bli en fin julklapp...
dessutom hittade jag din blogg via en annan alltså redan en vinnare.
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Hej !! Vilka fina smycken!! Det som gör dem så fina är att de är enkla men uttrycksfulla på var sitt sätt. Varje smycke passar den det hänger på. Jag skulle vilja ha(om jag vann) ett smycke med texten Carpe Diem och ett glas hjärta i. För det är MIN livsfilosofi;att man ska leva här och nu. Varma KRAMAR Lotta

Anonym sa...

Helt fantastiskt personliga smycken!! Passar alla.Önskar vinna ett med texten Carpe Diem. För det är MIN livsfilosofi.KRAMAR Lotta

Bollan sa...

Ååååh ja klart att jag vill va med och tävla hon har ju sååå fina saker jag skulle vilja vinna "Armband med flera rader kulänk i varierad tjocklek samt tre berlocker "Inspire, Love och Wish". Fast det i ställer står Jenny, Fredrik och Gustav på berlockerna. Och jag länkar så klart på min blogg. Kram Jenny

Anonym sa...

Hej!

Vilka underbara smycken du gör, precis i min stil och till väldigt bra priser. OM jag skulle vinna så skulle jag gärna vilja vinna ett sånt här armband http://2.bp.blogspot.com/_dPDv-PSrmBQ/SNp3zyJaY7I/AAAAAAAACLk/Gvz0Fntno6I/s1600-h/mina+foton+387.jpg

Men i stället för kärlek så skulle jag gärna vilja att det stod min dotters namn istället i fall det är möjligt annars är Kärleks-brickan lika underbar den.

Fixar ett inlägg på min blogg på stört!
Ha fortsatt härlig helg!

Carolina sa...

Bara måste pröva lyckan, 1:a gången jag tävlar... spännande.
Om jag vinner skulle jag vilja ha ett familje halsband till gubben min, mitt namn och våra döttrars. Något jag tänkt på länge... hur visste ni det :)

Har nu länkat bilden och texten på:
http://storasysterdip.blogspot.com/

Hoppas på smycke
Caro

Anonym sa...

Åh så vackra smycken. Jag skulle vilja vinna ett familjehalsband med mina föräldrars namn på, som tonåring visar man inte sin uppskattning så ofta som man borde. Dom är mina största förebilder och om dom såg mig med en sånt halsband skulle dom nog bli väldigt glada :)

siri.sjoberg@minervaskolan.se

Anonym sa...

Vilka underbara smycken !!

Jag har ju 4 barn varan en ängel, vet inte riktigt hur det ska kunna få plats på smyckena.
Antingen vill jag ha ett hjärta med mitt änglabarns namn (Loke) och så en ängel hängandes.

Eller får det bli ett halsband med tre hjärtan och mina 3 levande barns namn (Tova, Viggo, Saga).

Om det går så skulle jag vilja ha mitt änglabarns namn också i samma som syskonens men det blir för mycket namn känner jag och jag vill ju att änglabarnet ska ha en ängel eller nåt vid sitt namn.

Hon kanske kan knåpa ihop nåt själv som ser bra ut.

Min länk till tävlingen finns här iallafall:
http://tolovisa.blogg.se/2008/november/vill-aven-vinna-detta.html#comment


Det vore helt underbart om jag vann !!

Anonym sa...

Verkligen fina smycken... Önskar jag kunde få ha lite tur att vinna!?!


Länkar så klart!?!

Anonym sa...

Hej Gums!

Tänkte tävla lite;)

Jag skulle vilja ha en snygg manlig variant till maken, med mitt, sonens och dotterns namn på!

Fin julklapp:D

Länkat har jag ju med förstås gjort!

Kram Sofia

Innerjoin :) sa...

Självklart vill jag vara med och tävla!! Underbara smycken!!!
Har länkat på min blogg.
//Lene

Anonym sa...

Har tittat på dessa smycken ett tag och funderat på vad.....nu har jag träffat den jag vill vara med resten av livet....Skulle vilja ha våra namn på två brickor i ett halsband. Inte så ofta man hittar smycken som en man kan bära och detta skulle han få.....annars köper jag ett iaf till julklapp:-) Kram...mailar mina vänner och dig!!!!
tovejaffa@hotmail.com

Norrländskan sa...

Självklart vill även jag vara med och tävla. Om jag hade turen att vinna skulle jag vilja ha en kulkedja med mixring och en ängel. Tror det skulle vara jättefint!

Emma sa...

Jag är med :)

Jag skulle vilja ha en silverkedja, med ett silverhjärta som det står "Mickaela" på :)

Anonym sa...

Jag är med :)
Skulle vilja ha en sivlerkedja med ett silverhärta som det står "Mickaela" på :)

Anonym sa...

Klart jag vill vara med och tävla =) OM jag vinner så vill jag ha ett halsband med 3 olika namn.
mvh Josefine

Himmelbit/Njut en smula sa...

Hej! Vad glad jag är för att jag hittade hit! Jag har spanat på dessa smycken länge och de är ju sååå fina!

Om jag skulle vinna, skulle jag vilja ha ett familjehalsband med sonens och sambons namn på brickorna, i en kulkedja *drömmer*.

Jag håller tummarna!
Ha en toppendag!

Åsa sa...

Hej har länkat till min sida! Men det svåra är att välja... Men om man nu MÅSTE så... Det fanns ett hjärta med "syster" på och en hängande ängel den skulle jag vilja ha till minne av min stora syster som gick bort -97.// Åsa

Anonym sa...

Åhh jag har varit med och tävlat en gång tidigare om dessa vackra smycken, men tyvärr var turen inte på min sida den gången ,så nu håller jag alla tummar.
OM jag skulle vinna så vill jag ha ett hjärta med texten "älskade mormor" och ett hjärtan berlock till.
Mail: neosfar@hotmail.com

VitaMagnolia sa...

Tack så jätte mycket för tipset. Jag har länge beundrat hennes vackra halsband som man bara kan älska. De är så fina. Om jag vinner tänker jag köpa några i julklapp till min syster och en till min vän som älskar dessa halsband. De skulle blivit så glad. Självklart jag har en länk på min blogg.

Madicken sa...

Ohhh, skulle hemskt gärna vilja vinna! Har länkat också!

Kram!

Calin sa...

Så underbart vackra smycken du gör. Jag hade känt mig unik om jag hade haft ett sånt smycke. Jag vill självklart bli en lycklig ägare till ett sådant. Har länkat tävlingen på min blogg. Så nu är det bara att hålla tummarna på lite lycka.Om jag vinner så är det en perfekt julklapp till nära och kära.

Unknown sa...

Familjehalsband skulle vara fint. Med makens och dotterns namn.

Har också länkat:
http://japunica.blogg.se/2008/november/tavling-4.html

Anonym sa...

Ohh vilka mysiga smycken, många som jag fastnade för. Men den ovala med namn på tyckte jag var vacker och få barnens namn instansade på. Vilken lycka att få bära sina barns namn närma hjätat och runt sin hals.
Hoppas på tur!
Länk:
http://olelsi.blogg.se/2008/november/dreams-of-pearls-det-ni-missa-inte.html

Kram Nettan i Hälsingland.

Louise sa...

Hej!
Vilka underbara smycken!! Det skulle vara en lycka att vinna ett! Jag skulle gärna vilja ha ett halsband med amulettring som det sitter ett hjärta i med min dotters namn. Min dotter är mitt allt! Jag har varit helt ensam med henne sedan hon låg i min mage och igår blev hon 1,5 år.Det är tufft ibland, men ett finare liv än det jag har med henne finns inte!
Mvh, Louise

Anonym sa...

Åh vilka fina smycken! Jag skulle få lov att lägga till pengar för jag skulle köpa en kedja med 3 såna där "plattor" med min mans namn och mina barns namn. Sen så är det ju väldigt sött med en liten sten eller nåt i oxå.

Jag har länkat till tävlingen här: http://vidlund.blogg.se/?tmp=05094617

r e b e c k a sa...

Så mycket snyggt att välja på! Helst skulle jag vilja vinna ett hjärta med min dotters namn på och den lilla ängel-berlocken till.
Jag har också länkat i min blogg.

PS. Jag bor i Italien men jag har en postadress i Sverige också om det skulle underlätta... ;)

Anonym sa...

Fina smycken.
Ett silverhalsband med min dotters namn skulle jag vilja ha.

mvh Åsa

www.mammasgullunge.blogg.se

Mammansblogg sa...

Jag vill oxå vara med å tävla!!
Länkat å klart nu!
Jag vill vinna mina barns namn på såna hjärtan. Ett långt halsband med ett sånt tjockt glashjärta oxå på.

Anonym sa...

Hej!!

Jag vill tävla om ett Dreams of Pearls smycke...

jag har lagt upp bild och text på min blogg!
Tyvärr är jag så dålig på det här med hur man länkar I TEXTEN, så jag gjorde lite annorlunda.. Inte alls speciellt haj på data!
Hoppas det godkänns..

Om jag vann skulle jag vill ha ett armband med Hjärta med namnen Sara & Noel på...

Vilka vackra smycken...

Ha en bra dag!

Maria sa...

Så otroligt vackra smycken! Om jag vinner skulle jag vilja ha ett sånt här smycke:
http://dreamsofpearls.blogspot.com/2008/09/en-liten-ngel.html
Med texten Tilda, vår lilla dotter som fanns hos oss i sju veckor, innan hon stilla somnade in i sin pappas famn. Länk till tävlingen finns i min blogg.

Anonym sa...

Åhh vad fina smycken. Om jag vinner så skulle jag gärna vilja ha halsbandet med det stora hjärtat och ringen.
Länken finns på min blogg: http://jejjans.blogg.se/
Hoppas på tur!

Anonym sa...

Hej,
jag har kommenterat en gång förut men jag hittar inte min kommentar så jag vet inte riktigt vad som har hänt. Vill så gärna vinna!!!

Jag anmäler mig därför på nytt.

Jag vill så gärna vinna ett namnsmycke till min mamma som fyller 39 år den 20 November. Hon har tittat på ett sådant halsband i flera månader eftersom flera av hennes kompisar har ett likadant. Detta skulle vara en perfekt present till henne. Jag är själv 13 år (fyller 14 den 19 November) och har det därför svårt att veta vad hon önskar sig. Skulle bli superglad om jag vann detta smycke! Då ska det stå mitt namn Denise på en bricka och min 9åriga systers namn Alexandra på den andra brickan.

Vinner nästan aldrig så det skulle vara kul att vinna en väldigt rolig tävling som denna!

Länk:
http://finastt.blogg.se/2008/november/jag-ar-med-och-tavlar-1.html

Kram
Denise

ÅSA sa...

Oj så fina smycken! Jag blev förtjust i alla :D men framför allt ett med två hjärtan...Håller alla tummar och tår jag kan :) Har länkat till tävlingen på min blogg
Hälsning från
Åsa i Göteborg
http://asa-s.blogspot.com/

Anonym sa...

Jag skulle gärna vilja ha en bricka med mina syskonbarns namn på :) har länkat: http://lillaboo.skyrock.com/2122674577-Vinn-valfritt-smycke.html

Ullis/Leva på landet sa...

Vill gärna var med i tävlingen. Skulle vilja ha ett familjehalsband med namn.

Ullis

jag har länkat också http://levapalandet.blogspot.com/

Zipzo sa...

jag skulle gärna vilja ha LOVE-armbandet med frostade glasärlor :)
http://zipzo.blogg.se/2008/november/entry-21879264.html#comment

Anonym sa...

Hej, det fanns väldigt många saker att välja mellan men jag föll för Kulkedja med hängsmycket "Engla". Den är otroligt söt =)

Anonym sa...

Jag vill vinna ett familjesmycke! Ett hjärta som det står OSCAR på!
Trevlig blogg förresten, första besöket men jag lovar att det blir fler!

Jennie sa...

Hejsan tjejen!
Jag hoppas jag gjort rätt nu, men jag har lagt in bilden och texten på min sida. =)

Om jag vinner skulle jag vilja ha ett armband med flera rader(fanns på sidan för 150:- den hade tre berlocker, men jag vill bara ha en enda) med en liten berlock där det står Hope. Mest för att påminna mig själv att det finns hopp. Med alla motgångar som funnits i livet och alla svåra stunder så finns alltid hoppet.
Kram Jenníe

Merete sa...

Hej!! En hilsen fra Norge her:) Så kul blogg du har!! Om jeg vinner, ville jeg hatt smykke med hjerte og stjerne, hvor det står "lycka" :) Men jeg ville helst hatt det på norsk om der er mulig:) Altså "lykke" :) En link finnes i min blogg:) http://mfotoblogg.blogspot.com/

Hejdå!

Mia sa...

Hej!
Såklart att jag vill vara med och tävla. Jag skulle så gärna vilja ha ett "familjesmycke" med barnens namn på.
Jag har länkat på min blogg.
Kram Mia

Anonym sa...

Hallå i stugan !
Vilken dunder härlig blogg du har. Jag vill pröva lyckan hos dig. Nu är det bara att hålla tummarna på ev vinst.Ps. Välkommen in till mig och pröva lyckan i min tävling Ds. Ha det så bra kram från Giesela

Anonym sa...

Hejsvej, nu är jag med o tävlar igen =) Fina smycken!! Har lite svårt att bestämma mig vad jag vill ha om jag skulle vinna, men det ska jag nog kunna lösa om jag vinner. FInns så mycket fint!
Kramis

Har länkat nedan!
http://wilmasvarld.blogspot.com/2008/11/tvling.html

Anonym sa...

Åh, vilka fina smycken! Jag vill jättegärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja vinna En kedja med två brickor med barnens namn på. Helst skulle jag vilja att brickrna skulle vara i form av hjärtan men eftersom mina barns namn är så lång så får de nog inte plats. Därför går det även bra med vanliga raka brickor.

Jag länkar så klart på min blogg!

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna armband "Angelwing" med berlocken "Love" och "Faith"

Anonym sa...

Jahapp, gör ännu ett försök på att vinna ett halsband och två hjärtformade brickor med de viktigaste datumen i mitt liv på :)

Länken: http://niini.blogg.se/2008/november/smycke.html

Anonym sa...

Absolut att jag vill vara med och vinna denna tävling. Jag är en mamma till världens charmtroll som heter Edvin. Har önskat mig ett sånt halsband ända sen han föddes men med taskig föräldrapenning och nu är man fattig student så har jag inte dom pengarna. Skulle därför vara en perfekt julklapp till mig :-)
Självklart länkar jag från min blogg!

min mail adress är: elinteg@hotmail.com

Unknown sa...

Inte mycket tid kvar men klart att jag vill vara med här. Länkar även fast det bara är en liten stund men man kan ju hitta mycket annat än bara tävling

MADELEINE sa...

Linda är med!! Mailat ..!!

Anonym sa...

Jättefina!! Har länge önskat mig ett halsband med hjärtan med barnens namn på..

Anonym sa...

Ojsan, glömde att skriva att jag länkar till tävlingen från min sida!

Anna sa...

Bild och text finns naturligtvis i min blogg!!

Jag skulle bli jätteglad för det halsband som är mitt på bilden, det med två hjärtan och en fyrkant.

KramKram Anna

Villa Carl Larsson sa...

Halsbandet med Carpe Diem och ett tillhörande hjärta skulle jag önska om jag vann :) Så jag är gärna med och tävlar och länkar från min blogg.

Vilka vackra färger din blogg har. Mvh Josefin

Villa Carl Larsson sa...

Oj såg att tiden gått ut.. vad synd. Önskar alla som är med lycka till istället :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos