Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 29 oktober 2008

FINNER INGA ORD...

Arg, ledsen och enormt besviken...

Japps, jag är hemma... Tänker inte gå in på d hela eftersom d är alldeles för privat men kan ju säga så här, ni som följer min blogg och läst tidigare inlägg kan säkert lägga ihop 1+1 och vet varför JAG är hemma...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte riktigt, men jag har min aning... Oavsett vad det är, så en stor kram till dig!

Anonym sa...

Anar, men jag vet inte. Kramis till dig!!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos