Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 30 oktober 2008

MAMMA DAG

Nu har vi käkat frukost och d är bara att göra sig iordning!!

Jag ska lämna Mandis hos Farmor nån timme för jag ska in till HNB group i Hornstull och fixa håret igen. Leeloo får nog följa med mig för jag tror inte min Svärmor vill ha henne hos sig :-o

Tänkte ev kika förbi dagis oxå, hälsa på bara... Jobbigt att vara borta så mycket ju.. Trodde hennes mage var på bättringsvägen men inte då.. *suck*

Hem en snabbis sen tillbaka till Årsta till 16.00 då jag ska fixa naglarna!!

Busy busy dag... Vad har ni på agendan idag??

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhej! Har haft problem med att komma in på din blogg *snyft* så har inte kunnat besvara kommentaren! Tyvärr blev det inget spelande direkt när det kom hem men vi har allt provat det =D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos