Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 21 oktober 2008

HMMM...

Satt och pratade med älskade Ida för en stund sen då jag plötsligt insåg att det var alldeles tyst här hemma.. Hmm... kan bara betyda en sak... - BUS..!!!

Började leta efter skitungen och vart hittar jag henne? - Gömd i hallen med min handväska, tömt den helt och hållet och för att inte glömma, kletat in hela ansiktet och håret med mitt cremepuder..!!! *gaaaahhh* Nybadad och allt..!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, busfia! =)

Anonym sa...

hihi, älskade mosters go troll...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos