Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 24 juni 2008

UTMANAD

Utmanad av Elin...

REGLER:

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigtange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...

1. Jag lägger alltid fram kläder på kvällen inför morgondagen
2. Jag skriver alltid listor då jag packar m.m.
3. Jag tycker om att tvätta... :-o
4. Jag måste alltid dubbelkolla att dörren är låst efter att jag tagit ur nycklarna.
5. Jag gillar allt kinky!
6. Jag är bisexuell!

Jag utmanar:

*Storasyss
*Lillasyss
*Irené

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos