Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 21 juni 2008

SHOPPING

Fick löning redan på torsdagen - det innebar SHOPPING..!!

Jag och barnen + Svärmor åkte in till stan och shoppade loss som vanligt ;-)
Den här gången var det framför allt till Andréas. Han fick ett par G-star jeans och bälte
sen skulle han även få Mouli munkjackan som han ville ha men dom var slutsålda..!! :-o
Men nästa vecka skulle nya kollektionen komma in så då får vi väl hänga på låset..!!

Lunchade på McDonalds, ungarna gamade loss :-D hihi..

Sen åkte A hem..

Jag och Mandis och Svärmor shoppade vidare...

- det blev även:
  • Nattlinnen till Mandis (ett av dom hade ett nattlinne till dockan oxå)
  • Små trosor

  • Solskydd till bilen

  • Flytpuffar (nya, köpte ju fel sist)

  • Flytring

  • Gunga (som ska med till stugan)

  • Nike zipjacka till mig

  • Deeone kalsonger till Andreas

Hmm.. kanske nåt mer oxå... blir rätt mycket då jag kommer igång :-o

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos