Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 21 juni 2008

SJUKA

Då vi kom hem från shoppingen låg Andreas... mådde inge bra..

grejen är den att jag mådde heller inge bra då jag vaknade men har man shopping i
planerna så får ju hälsan gå åt sidan lite... - nää, inte blond :-o

Iaf, mådde oxå sämre då vi kom hem. Både jag och Andreas kollade tempen, både hade feber, exakt på samma grad.. :-o Halsen var nog det värsta - så FRUKTANSVÄRT ont..

Vilken tajming innan midsommar...

Kvällen ägnade vi framför TV:n med massa film och soft...

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos