Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 10 juni 2008

AVSLUTNING

Igår efter jobbet, efter lunch så åkte vi i verksamhets ledningen på en liten sommar avslutning.

Hade lite planeringen först med kaffe & godbit sen blev det frukt i massor.

Efter det blev det lite aktivitet - boule..!! MOI tog hem hela segern..!! :-D Man är ju bara så grym (kanske inte så mycket att skryta om..)..!!

Sen blev det sommardrinkar och slutligen grillbuffé. *mums*

En mycket lyckad eftermiddag..! - Pratade inte bara jobb :-o


Sen var vi tre som drog vidare då dom andra tre åkte hem, vi skulle jobba kvällen idag det skulle inte dom andra.. hehe..
Blev en hel del massa öl till och en jäkla massa tjejsnack och självklart jobbsnack... :-o

Men attans vad trevligt vi hade d..!! Hemma vid 01.30

- Förstå att jag är "lite" seg idag... Men men.. fått i mig lite mat nu så strax är jag människa igen och ska dra på jobbet om 10min..!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu känner jag ju igen dig ju! hahaha....
Fränsta... Själv bor jag nu i Stöde. :-P

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Aha..men då bor vi ju i närheten av varandra =) Jag kommer ursprungligen från Lycksele..40 mil norr ut så jag är inte så hemma på kartan här i kring men Fränsta känner jag till iaf =)

JAAA..mål till Swiiden IGEN =D =D

Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos