Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 11 juni 2008

TRÖTTAST

LÅÅNG dag idag.. skulle ha börjat 8.00 imorse men ingen som hade bemanningen imorse
så jag fick komma in 06.45 istället.. och på eftermiddagen hade jag utbildning.. Sjukt trött då jag gick hem från jobbet..!!
SISTA dagen på jobbet imorrn innan semestern..*weeehoo*

Åkte hem till svärmor där Mandis var, älskling kom oxå dit åsså blev vi bjudna på middag, *tack*


Nu ligger vi i varsin soffa.. ingen av oss orka egentligen göra nåt... inte ens lägga Mandis.. :-o
- tänk om hon kunde gå och lägga sig själv...??!! ;-)

Ska nog ligga på soffan hela kvällen, kika på fotboll och bara softa. Bra plan för ikväll..!!

Nu ska jag göra en liten ansträngning och lägga Lillan och sen ska jag få en Caffé latte av älskling.

1 kommentarer:

Anonym sa...

vi bor i stöde =) fast ja kommer från matfors innan, å ännu innan de kmr ja från sthlm :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos