Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 2 juni 2008

BRÖLLOPSDAG

Grattis min älskling på vår första bröllopsdag..!!!


Kan inte förstå att det har gått ett år..??


Älskar att vara din fru och att tillhöra dig..!!!


Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går,


- du är mitt ALLT..!!



3 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad tiden går fort...grattis till er bägge..

Anonym sa...

Ett stort grattis till er 2!

Anonym sa...

Grattis grattis!Hoppas du mår bättre bara så ni kan utnyttja er dag!!

Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos