Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 4 juni 2008

SHOPPING DJÄVULEN

Idag drabbades jag av shoppingdjävulen :-o

Efter jag lämnat Mandis på dagis gick jag till Svärmor och käkade frukost, *gott*
- sen drog vi in till globen..!
Skulle "bara" ha en solhatt till Lillan.. :-o
Farmor köpte:


Logg byxa & linne - H&M

Ta 3 betala för 2 KappAhl
Knickers, t-shirt och kjol

Muppsan köpte:


Baddräkt, keps & solbrillor H&M

Ta 3 betala för 2 KappAhl

T-shirt, shorts & kjol

Niké - Stadium

Sen blev det ett par knickers till älskling och ett par nästan lika till Andréas. Köpte faktiskt en enkel vit solhatt till Mandis oxå, det som var meningen att jag skulle ha köpt.....

p.s min riktiga kamera är trasig därför den dåliga kvaliteten på bilderna... sorry... d.s.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos