Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 26 juni 2008

HASSELA HERE WE COME

Listan är gjord, bara att pricka av eftersom jag packat ner allt...

- och det är inte lite vill jag lova..

Vi åker till stugan ikväll och stannar över helgen bara, men vi ska ha med oss all packning
för HELA sommaren...!! Åker ju tillbax dit nästkommande helg och stannar i 4-5veckor..

I bilen ligger redan sandlåda, nytt ankare, fiskegrejor, vagnen, matstol...
jag ska även dit med öl,vin och sprit (mycket viktigt) kläder, badpoolen, leksaker, mer fiskegrejor... massa mer..!!

Adde Padde får vara barnvakt en stund medan jag springer med allt till bilen...
Sen ska vi ta oss en prommis till BEA och storhandla åsså hämtar älskling upp oss där så drar vi på en gång.

Hatar att åka bil så långt, Mandis oxå.. men men..

Vi har skaffat sånt där mobilt bredband som vi kan ha i stugan, fast vet inte om d kommer att fungera ändå.. så fruktansvärt dålig täckning där i skogen...
Hur ska d då gå med bloggandet..??? *iihh*

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos