Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 10 juni 2008

FÖR...

5 år sedan...
- Bodde jag hemma i Fränsta tillsammans med mitt ex, vi separerade två gånger det året och jag blev en happily singel ;-) Pluggade..!!

3 år sedan...
- 22år, började jobba på mitt andra jobb (i Sthlm) som samordnare. Blev gravid som tyvärr slutade olyckligt då Liten dog i min mage i femte månaden.

1 år sedan...
- Nybliven mamma till min underbara dotter. Sprang på söder och shoppade och fikade med goa vänner..!! PLUS att jag var nygift, gifte mig med mitt livs kärlek..!! <3

3 månader sedan...
-Började på mitt nya jobb som gruppchef.

Igår...
- Söp jag mig skapligt full :-o

Om ett år...
- Äger jag eget företag..!! Förhoppningsvis har jag öppnat en butik till min webshop då. Kanske börjat fundera på en liten knodd till... :-o

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det blev ett sånt taskigt öde. :-P
Vad gör man inte för sin käraste?!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ja..världen är bra liten =D Sverige ser ut att ta hem denna match!! Skönt..då är ingen surgubbe som väntar där hemma ;D

Anonym sa...

nämen kommer du från fränsta det hade jag ingen aning om =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos