Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 5 juni 2008

PACKA

Lite dåligt samvete.. har ingen ork att blogga..

och åker bort i helgen och lär inte ha nåt internet förrän på söndag... :-o

Håller på att packa för fullt, jobbigt att försöka få med allt.. jag jobbar ju imorrn så
det blir älskling som får packa ner allt i bilen - Mmm.. ni förstår att jag är orolig!!?? :-o

Har gjort en lista... , - JA, jag är en sån människa som gör listor..!!


Måste fortsätta nu.. kanske kikar in en sväng senare..!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos