Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 3 juni 2008

BOK OM AMANDA

Nu på kvällen har jag klippt och klistrat ihop en liten "bok om Amanda"

- den ska finnas på dagiset och ska innehålla bilder på familjen och
sånt som Amanda tycker om.

Det blev bilder på mormor, morfar, farmor, farbror Putte, kusinerna, moster...
- vovvarna, kaniner, lekparken, DIF och kompisarna Benji och Fabbe ;-)

Självklart är det en massa bilder på Mamma och Pappa och brorsan Andréas oxå..!!

Jag är ganska fixig av mig då jag vill ;-) Blev faktiskt en fin liten bok..!!

Hoppas Mandis tycker om att titta i på dagis, då hon saknar Mamma kanske. :-o

1 kommentarer:

Anonym sa...

Shit pommes, jag gjorde oxå väääärsta fancy boken till Dennis och han kikade ALDRIG i den!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos