Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 1 juni 2008

BAJS

Gissa vem som bara "poff" blev kanon sjuk igår kväll..???

- Spydde, fick ont i halsen och värk.. sen feber och tillslut --> svullnade upp på ögat...

Kul då man har vänner över och festar... tvärslutade med ölen och drack te istället.. mådde bara sämre och sämre.. låg under ett duntäcke på soffan hela kvällen/natten. Trevlig som man är så gick jag inte och la mig då man har besök.. :-o

Då jag vaknade imorse kunde jag inte öppna nån av ögonen..:-o Helt igensatta båda två.. *suck* Va fan oxå.. har väl aldrig haft ögoninflammation i mitt vuxna liv... så jävla typiskt..

Ja, ja.. försöker vila idag då... jobbigt då d är ytterligare en kanonfin dag ute.. första dagen Amanda mår rätt så bra.. Alltid är d nåt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Typiskt! Hoppas att du kryar på dig snart!

Kram från oss

Greten sa...

Det där lät inget vidare. Hoppas du kryar på dej snart iaf.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos