Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 3 juni 2008

TACK

Hade fått ett inlägg idag här på bloggen av en klippa på Kreditor,
han hade läst mitt inlägg om Pippilotta.se

Ville att jag skulle höra av mig så vi kunde reda upp allt.

- Ringde upp honom och pratade lite om vad som hänt, han berättade om
vad jag som kund hade för rättigheter & skyldigheter, han tipsade
om att aldrig förskottsbetala nåt.. m.m. :-o
- sen kontaktade han Pippilotta för att höra deras version oxå, få
någon rätsida på det hela. Ringde upp mig på e.m. - Nu är iaf ALLT som det ska vara!
Jag ska inte betala ett öre för någon returfrakt eller nåt annat..!!

TACK, Jacob på Kreditor för hjälpen..!! :-) Mycket uppskattat..!!

Kreditor kan man lita på..!! :-D

Fick ett grinigt mail av Pippilotta.se efteråt.. dom var "hyggliga" att ta bort fakturan fast dom inte kunde förstå riktigt varför...
Önskade mig trevlig sommar "trots allt" - haha..

Ja, ja.. bara att undvika att handla där igen.. - dom får nog lära sig att hantera kunder lite bättre..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Vilken tur du har! Men snöpligt mail från dem... Bevisar ju bara ännu mer att de har fel.

Kul att Fabbe får vara med i Mandis bok! Han blev jätteglad!

Kram på er!

Anonym sa...

skönt att allt löste sig tillslut med pippilotta iaf!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos