Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 2 juni 2008

Inbakad fläskfilé

Idag har man kämpat för att hålla Lillan vaken.. resulterat i att vi fick lägga henne redan nu istället.. :-o
Måste komma tillbax till dom gamla sovrutinerna ju...
Fast är hemma imorrn oxå.. Se till att vi båda är friska innan vi kommer tebax till dagis/jobb. Kanske inte så populärt om vi smittar alla...


Idag har jag lagat älsklings favvo mat, - krustader till förrätt, sen inbakad fläskfilé (med bacon & svamp och creme fraiche röra), potatisgratäng och gorgonzola sås. *mums* - Men GALET mättande.. :-o
Till det dricker vi vin :-D - Måste ju offra mig trots halsontet då det är vår bröllopsdag ;-)


Skulle ju ha varit på kryssning i helgen som var men sköt upp den till den 13/6 istället.. då jag inte längre har sex förbud.. :-o (vi låtsas om att vi lyckats hålla d förbudet) Lyxig svit med speglar i taket och allt..!!! Ganska fin bröllopspresent till varandra.? Toklängtar..!! Kommer att kännas helt galet konstigt att bara vara jag och älskling..!! - Inga ungar - inga bekymmer..!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos