Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 23 juni 2008

BLOND?

Fan vad snurrig jag är.. får skylla på att jag helt och hållet ställt om mig till semester...

har lovat jobbet att jag ska jobba ett par dagar under tiden jag är hemma här i Sthlm..
hade valt ut en kväll den här veckan och två dagar nästa vecka, sen får d vara nog..

iaf, var helt säker på att det var ikväll jag skulle jobba.. förvarnat älskling om att han måste sluta tidigare så han kan ta Mandis innan jag åker...
Fick en känsla att jag var tvungen att ringa Ida på jobbet och dubbelkolla vilken tid jag började...

- hon ringde upp mig.. - Lilla gumman, du jobbar inte ikväll.. Hahaha... - det är på onsdag du jobbar.. Har varit fullkomligt SÄKER på att d var ikväll.. vet inte vad man ska skylla på... kanske bara snurrig... :-o :-o
Pratade med Emma på jobbet igår och sa att vi skulle ses idag.. *sorry*

1 kommentarer:

Greten sa...

Du är förlåten! :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos