Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 19 juli 2010

VART TOG MIN BEBIS VÄGEN??

Alltså nu är det inte roligt längre.!!! :-o
Jag måste ha uppsikt över Alvin konstant.
Det är inte längre intressant att krypa,
nu ska det klättras och stå längst möbler.!!
Balansen blir bara bättre och bättre för
varje dag som går. Fortsätter det så
här lär han gå bra mycket tidigare än
vad Amanda gjorde....
~~~~
Jag har ju inte ens hunnit njuta av hans
bebistid - och nu är han uppe och går!!!
Nu är han hela 8månader och väger 9250g.
Mammas stora och duktiga pojke :-D
~~~~
Alvin´s outfit:
Geggamoja linne från Babylooba och
Rockefella kalsonger.

bloglovin

6 kommentarer:

Tova sa...

Oj, det var jag som skrev den förra kommentaren ;)

Anonym sa...

åh, kan tänka mig att det känns lite läskigt :) själv tycker jag det känns sjukt bara att min son nöstan klan krypa... hehe... ibland vill man bara stanna tiden lite och smälta allt!!
Kramar

Myran sa...

Så duktig han är! =)

Vera sa...

Vilken goding! Hur lång är han?

Anna Falk sa...

Så söt han är, riktigt kramgo=)

Mia sa...

hihi... Min lilla bäbis vägde idag 9150g. Det är inte långt mellan dem. :-)

Han är väldans äventyrlig er lilla Alvin. :-D
Men söt som... jag vet inte vad. :-D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos