Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 11 juli 2010

NYA TRUMPETTE

Alvin har växt ur alla sina fina Trumpette
strumpor, så nu måste jag nog köpa lite nya!!
Dom här är ju grymt tuffa och Alvin är ju
rätt tuff så dom passar honom utmärkt ;-)
~~~
Finns bl.a hos Babylooba och Iob-butiken.

bloglovin

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, jag kan verkligen rekommendera sockarna från Trumpette, har haft ballerinaskorna till min lilla Prinsessa och de behöll passformen efter varje tvätt!

Välvärda pengar.

SommarKramar

Kick sa...

Vilka coola, ser ut som Converse :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos