Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 21 juli 2010

MEN ÄNTLIGEN

Idag städas det och fixas.. Älskling har äntligen installerat och gjort iordning för min älskade tvättmaskin - gissa om jag saknat den.!! Så tvättar med ett stort leende på läpparna idag, hihi.. :-D Så otroligt skönt att stambytet är över och man slipper alla jäkla hantverkare som springer ut och in.. :-o

Hade god lust att åka till Handen idag igen men man blir ju så fasligt trött av att vara ute i solen en hel dag.. jag höll på att däcka flera gånger under e..m och kvällen igår.... Kände mig helt groggy då Babylooba Madeleine var över en sväng, smått disträ iaf!! Plus att Amanda var sjukt speedad då.. - allt gick i 180 ungefär.. *puh*

Måste erkänna att jag brände mig liiite igår oxå -vi morsor är duktiga på att smörja in barnen och skydda dem, men oss själva glömmer vi.!! Smörjde mig en gång, men sen badade jag ju en massa så hade väl behövt smörjt om, det glömde jag visst.... AJ - säger mitt bröst och mina axlar.!!

Nää, måste slita mig härifrån nu, får storbesök.!! Världens finaste Johanna och hennes lilla bebis ska komma på besök. Ska bli himla mysigt ;-) Kommer bilder från gårdagen lite senare samt en ny tävling kommer att startas *weee*. Har lovat Gary på Lillfinger.com att dra en vinnare idag oxå - missa inte det.!!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos