Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 17 juli 2010

AVGJUTNING AV LILLA FOTEN

Nu har jag äntligen gjort vår fotavgjutning
på Alvin så jag kan skicka in den till
Memories For Life och få den i brons
istället. Kommer bli så himla fint ;-)
~~~~
Man ser verkligen minsta lilla detalj i foten!!
Dock knep Alvin ihop tårna då vi satte ner den
i den första kletiga massan, haha... Hade nog
jag oxå gjort.!!! Men det blev väl rätt bra ändå?
~~~~
Memories For Life gör fot och hand avgjutningar
även i kristall, guld och silver!!

bloglovin

1 kommentarer:

Linnéa - mamma till Pärla sa...

å så sött! Skulle vilja göra avgjuting på min dotters fot eller hand med :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos