Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 15 juli 2010

BANDÄNGENS PARKLEK

Då jag ska hitta på nåt med barnen och har lite dålig fantasi... - vilket är ofta.. så kollar jag alltid in hemsidan Barnistan.!! Där kan jag hitta all sorts aktivitet för barn i Sthlm, både inomhus och utomhus!! Säg att jag letar efter ett bra badställe, då kan jag söka på område och få fram alla stränder m.m. i närheten.

Nu sökte jag efter en 4H gård, eller någon gård med både lekpark och djur som ligger nära och då blev det Bandängens Parklek. Har aldrig varit där men hört otroligt mycket bra om den parken. Tydligen finns det någon plaskdamm där oxå!! Kanske man ska ta med barnen dit ;-) Jag beundrar mammor som Tumadre som tar med sina barn överallt, finns liksom inga hinder... själv tycker jag att det är ett stort projekt att själv göra utflykter med båda :-o

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos