Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 12 juli 2010

MOLO SHOPPING

Alla dessa Molo bodysar kunde jag inte hålla mig
ifrån!!! Gick ju liksom inte att välja bort någon.. :-o
Är sugen på fler dessutom, haha..
Köpte alla ifrån Klkids.se.!! Oxå sugen på att shoppa
loss?? Använd då min rabattkod så får ni 10% i
rabatt dessutom ;-) Ange bara "muppsan" i kassan.
Att shopping kan göra en så glad, framförallt
då det är Molo shopping :-D

bloglovin

4 kommentarer:

emma sa...

usch vad hemska blir så rörigt med stora tryck och massa färg blir helt yr av dom nej ska vara kläder utan massa kladd tryck ...

Sofias o Adams vardag sa...

Tur att smaken är som baken;) Här är en till som älskar MOLOs härliga tryck och färger!! Ju mer desto bättre är mitt motto :P)

Linnéa - mamma till Pärla sa...

oj, vilka häftiga!

Myran sa...

Vad fina bodys! Hade velat köpa lite molo tröjor, om jag hade haft råd, men det får vänta =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos