Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 22 juli 2010

BILDBOMB - ÅRETS FÖRSTA STRANDBAD

Alvin´s allra första strandbad dessutom ;-)
~~~~
Som sagt Irené hade verkligen nosat upp
ett litet paradis. Lätt att ta sig dit, nära
och otroligt barnvänligt. Dit åker jag snart
igen - kanske t.om vågar åker dit själv
med barnen!! :-o
~~~~
Alvin trivdes som fisken i vattnet, hihi..
Plaskade och skrattade som bara den!!
Sötunge - du slutar aldrig att förvåna,
du är helt klart världens snällaste bebis.
~~~~
Amanda, Lisa och Fabian badade och lekte
en massa oxå. Härligt med långgrunt och
barn som leker så snällt ;-)
~~~~
DAGENS OUTFIT:
Amanda har på sig en ny Hello Kitty
bikini, - från Cubus tror jag, fått av Farmor.
Alvin har på sig Gangstar short och linne
samt P.OP keps. Badbyxor från Lindex.

bloglovin

1 kommentarer:

Irené sa...

Haha, jättefina bilder men hur ser jag ut =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos