Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 22 juli 2010

SEMESTER PAUS

Som ni kanske märkt så bloggas det inte lika febrilt.. Jag har bestämt och jag känner att bloggen får vila lite i sommar. Inte bloggpaus - det går inte, hahaha... men färre inlägg blir det iaf.

För det första så är det ju faktiskt så att det är färre läsare under sommartid...

För det andra så har jag båda ungarna hemma själv nu då Älskling jobbar...

För det tredje så har jag och Madeleine från Babylooba startat upp vårt egna AB och arbetar en himla massa med det. Hemligt och spännande!!! Hihi...

För det fjärde så MÅSTE jag och familjen få ha en ordentlig semester då vi åker till stugan (läs paradiset) på fredag och stannar i två veckor :-D

Är det okej för er?? ;-)

bloglovin

5 kommentarer:

Tove sa...

Klart att det är okej! Du måste ju också få koppla av och ha semester som alla andra..! :-)
Spännande med nytt AB, blir jättenyfiken på vad ni har kokat ihop..
Njut sommaren och ta det lugnt!
Kram //Tove

Anonym sa...

Önskar dig en skön semester och grattis på namnsdagen.
Hälsningar en annan namnsdagsfirare :-)
Madeleine/oapip

KisseGirl sa...

Klart du ska ta lite semester och njuta av tiden snart är det höst och bloggarna blomstrar igen ;)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Undra vad ni startat =)
Klart man har all rätt att pausa... och göra annat!

nikita sa...

då är ni kvar i stugan då vi kommer hem från turkiet? vi kmr hem 1aug.. å då är ja ledig fram tills på onsdag kvällen , då kanske vi hinner ses ?

kramar!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos