Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 15 juli 2010

AMANDA´S NYA BÄDDNING

Här om dagen kom sängkläderna till
barnen som jag beställt från Living and
Room. Så här otroligt fint blev det i
Amanda´s säng!! Jag är såå himla nöjd :-D
~~~~
På ena sidan av filten är det rosa stjärnor och
på den andra sidan vita, så det blir olika
bäddningar varje dag ;-)
~~
Kommer bilder på Alvin´s säng oxå inom
kort. Vill ni oxå ha dessa sängkläder till
era barn?? Living and Room har en himla
massa snygga inredningsprylar, smycken m.m.
Var då med och tävla här
hos mig, du kan vinna antingen en
VALFRI produkt från Living and Room
eller något till värde av 500:-, alltså
är det TVÅ vinnare!! :-D Tävla här!

bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt fint, sedan gillar jag söta Hello Kitty, var har Du köpt dem?
Som mamma är jag rätt tuff, oftast ;-) men ibland blir jag riktigt löjlig :D
Jag tror det är utvecklande att testa gränser och sin förmåga och att självförtroendet växer av att man lyckas.
*kram* Åsa

Therese sa...

Åhh va fint! Vad kostar filten? Var in på hemsidan och dom har ju jätte mycket fint! Önskade att de hade en webshop!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos