Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 15 juli 2010

PARKLEK I ÖRBY

Blev en sväng till Örby igår med barnen och hunden
på förmiddagen. Passade på då det var mulet....
tror vi hann vara ute i 10min innan det blev
klarblå himmel igen och stekhett *suck*
Tur Alvin somnade så han kunde hålla sig
i skuggan under tiden.
Amanda skulle testa allt i parken, har blivit
himla tuff och ska klättra överallt ;-)
Jag har oxå blivit tuffare - har varit så
himla hönsig tidigare. Nu låter jag henne
testa sig fram och få klättra m.m.
~~~~
Hur är ni som förälder, hönsiga??

bloglovin

3 kommentarer:

Irené sa...

Hej vännen!

Jag var väldigt hönsig men känner att jag mer och mer släpper på det. Är så illa tvungen då jag ofta är själv med båda i lekparken och det är omöjligt att hålla koll på båda samtidigt. Ja du såg ju själv lilla Lisa klättra hej vilt vid er haha =)

Är det så här varmt nästa vecka, har ni lust att hänga vid vattnet med oss då??

Kram!

Anonym sa...

Njaaee... inte hönsig vad det gäller att låta dom testa sig fram, klättra där dom vill (där det inte är för farligt då) men jag är extremt "hönsig" oh noggrann vad det gäller trafik, trafikregler och trafikvett för barnen. :-)

Vid vägar där bilar åker, där är det "Lyssna på mamma, annars går vi hem!" direkt. :-)

Anonym sa...

Njaaee... inte hönsig vad det gäller att låta dom testa sig fram, klättra där dom vill (där det inte är för farligt då) men jag är extremt "hönsig" oh noggrann vad det gäller trafik, trafikregler och trafikvett för barnen. :-)

Vid vägar där bilar åker, där är det "Lyssna på mamma, annars går vi hem!" direkt. :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos