Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 15 juli 2010

ETT RIKTIGT MATVRAK

Det är nog inte så konstigt att Alvin är
så go och rund - han äter ju nästan allt.!!
Då han var 6mån bytte vi till 8mån
burkmat - det gillade han mycket bättre
och bitarna i maten fixade han trots
inga tänder!! Heller inga problem med
magen. Sen älskar han att få sitta och äta
själv, plocka i sig - som ovan, mackor med
smör eller pannkakor m.m.
~~~~
Nu är min stora kille redan 8mån, vart
tog min bebis vägen?? :-o
Ska på 8mån kontroll på fredag, har inte varit
där på 2mån så ska bli skoj att se vad han
väger nu!! Han är ju sjukt rörlig nu då han
kryper och klättrar sig fram överallt så
borde ju inte ha gått upp så mycket va??
~~
Behöver jag nämna igen att jag är sjukt nöjd
för den delen. Tänk bara att då han har geggat
klart på bordet är det bara att knäppa loss
den vita översta delen och tvätta av under kranen,
hur grymt är inte det??
bloglovin

2 kommentarer:

Irené sa...

Hej igen,

Eriksdal blir kanske lite för stort när jag har hand om barnen själv, så den lilla stranden vid tanto är bättre. Då kan man sitta på stranden med de små och fabbe och amanda bada, eller vara i vattnet med de stora och lisa sitta vid kanten. Hon gillar inte att bada... Vad tror du?

kram igen

MAMMAFIA sa...

Då är ju våra bebisar typ lika gamla =) Elin är 8,5 månader. Ha en bra dag på IKEA! Hoppas du hittar nåt... HAHA- det gör man ju alltid där! Kramis!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos