Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 14 juli 2010

SNACKA GRYM SERVICE


I förra veckan innan vi skulle åka ut på landet så kom Gary förbi, han från smyckesbutiken Lillfinger.com ni vet ;-) Visade sig att vi är grannar, bor på samma gata, hahaha..

Iaf, han hade med sig alla hans otroligt fina och unika smycken och visade oss. Bilderna på hans hemsida är fina men IRL är smyckena ännu FINARE!! Helt otroligt vackra och personliga smycken!! Man börjar ju faktiskt bli lite mättad på alla namnsmycken nu, eller det finns ju mängder av försäljare som gör namnsmycken nu för tiden... Men smycken med namn OCH fingeravtryck finns det då rakt inte fler av i Sverige.

Gary fick idén till företaget från London, - ja, han är engelskman, en himla trevlig en dessutom ;-) Sen har han lagt till sin egen personliga touch på smyckena och resultatet är ju sjukt fina halsband, armband m.m. Jag har fått äran att recenssera ett av hans smycken!! :-D

Jag valde ett armband med två stycken hjärtberlocker med barnens namn och fingeravtryck. Jag kan knappt vänta tills jag får armbandet - kommer användas stolt varje dag!!!

Om man gör en beställning från Lillfinger.com får man hemskickat en superenkel avtryckssats som du gör fingeravtrycket på och sen skickar tillbaka till Gary. MEN bor du i Sthlm så kommer dom hem till er och gör avtrycket på plats!!! Snacka service :-D

Kanske ni är några som är sugna på dessa smycken, då kan ni boka ett smyckesparty där Gary kommer hem till er och gör allas avtryck på plats samt att värdinnan får 25% i rabatt, ni får oxå en flaska vin som ni kan gå loss på under partyt, hihi ;-)

Någon som bor i Sthlm som vill att jag ska ha ett party??

Missa inte tävlingen jag har i samarbete med Lillfinger.com där ni kan vinna ett presentkort värde 450:-


bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos