Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 4 april 2009

SOVRUTINER??

Blev en tidig kväll igår.. eller nattningen av Amanda tog låååång tid i vanlig ordning nu... i vår säng - hennes säng.... Slutade iaf med att hon somnade i hennes säng!! Jag däckade nog med en gång då..

Fick njuta av sängen alldeles själv nästan hela natten.. tills Älskling kom hem.. :-o
Och vid sju tiden kom även Mandis in.. men sov vidare till halv nio då Moffan ringde och väckte oss...

Tanken var att vi skulle åka på IKEA idag och köpa en ny säng till Amanda.. ägaren till den jag skulle ha köpt har gått upp i rök :-( Trist... Men men...
Iaf, vet inte riktigt när vi lyckas ta oss iväg... Älskling toksover.. lär göra d ett tag...!! Karlskrälle ;-)


bloglovin

6 kommentarer:

Elin sa...

Edvin har också fått för sig helt plötsligt att vi ska ligga i sängen med han för att han ska kunna somna...men han brukar ha haft såna här perioder förut, så jag hoppas att det är en liten period nu också bara...

Roligt att köpa en säng till Amanda! Du får lägga ut bilder sen så man får se vad ni hittat för fint :)

Kram

Anonym sa...

Våra sovrutiner: Jag lägger mig vid 19.30/20.00 med Elin i "vår" säng (hon och jag delar säng). Jag sjunger några sånger och sedan efter en 10minuter sover Elin och jag kan kliva upp.
Detta OM Elin inte fått sova under dan, har hon sovit somnar hon först efter kl 21 och då kliver jag sällan upp utan jag fortsätter sova jag med =)

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Hoppas att det blev en lyckad shoppingtur till sist - och att ni har en mysig helg! :) Kram!

Maria sa...

Hahaha! Mitt värsta gravidminne är just en sån där natt när karlskrället (numera älsklingen igen) kom hem från krogen... Man är liksom rätt känslig... och mådde rätt illa... och inte blev det bätre av att man får skopa upp spya från nån annan!

Ett ganska kul minne i alla fall, i EFTERHAND! ;=)

//Maria www.legendier.se

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny spännande tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/04/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_05.html

Ha en finfin söndag!

Kram

Carro sa...

vilken härligt blogg du har!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos