Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 15 april 2009

DAGENS OUTFIT

DAGENS OUTFIT:
~~~~~
Mandis har på sig sina absoluta
favvo byxor - mjuka Katvig byxor
från barnbutiken KlKids..!!
Cool 667 "Bad to the bone" tröja från Melike
Tröja upptill blev inte den matchande Katvig
jackan utan hennes SVEA jacka istället
som är köpt hos Fridolina.!! ;-)

bloglovin

4 kommentarer:

Karin (Albins mamma) sa...

Så söt :)

Elin (Edvinsmamma) sa...

Fin sessan är idag :)

Allt bra med er?
Kram

Tess trött tokig morsa sa...

siken söting

Linda sa...

Hej, har nu skickat min adress... Har redan skickat min adress två gånger men det verkar inte som att de har nått fram så nu har jag provat att skicka från min hotmail istället... //Linda

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos