Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 7 april 2009

VÅRSTÄDNING

Dåligt med inlägg idag fast att jag är hemma...

- har vårstädat, tvättat och haft fullt upp nämligen ;-) Sätter man sig framför datorn fastnar man lätt.. :-o

Imorse tog jag en prommis med Amanda till dagis, härligt i vårsolen!! - Sen gick jag till Svärmor och fick mig en god frukost :-D Tack snälla!!

Idag ska Faster Linda hämta på dagis eftersom Älskling ska jobba över lite och då ska jag passa på att få lite mer gjort här hemma!!

Ska fortsätta på uteplatsen nu, har planterat om lite blommor och gjort fint därute ;-)

Glöm inte att vara med på Muppsan´s tävlingar - länkar finns här på högra sidan, klicka bra på tävlingsbilderna!!!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos