Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 6 april 2009

EN TUNG STEN SOM LÄTTAT..

Vet ni vad..... - jag har sagt upp mig idag från Katrinsgoodiebag.se!!?!! - Varför undrar ni??? Jo, anledningarna är många... lång arbetsväg (ca 1h) gör att jag är hemma sååå sent att jag knappt hinner träffa Amanda på vardagarna, finns ingen tid till mitt företag Coolchildren.se, hemsk stress & press då man arbetar på provision samt att det var ett rätt struligt "företag".. fick ett himla trist avslut idag också.. men men... Jag önskar iaf er lycka till..!!!

Har fått ett annat jobb erbjudande som det lutar åt att jag tar - fast månadslön med massa garantier - en bra höjning dessutom ;-) Ett annat chefsjobb..!! Men kommer att ha 2veckors semester nu förmodligen innan jag börjar där!! Det är dessutom deltid, så nu ska jag hinna med familjen och företaget - och det bästa, det är bara en promenadbit bort ;-)

bloglovin

11 kommentarer:

Maria sa...

Lycka till. Man ska trivas på jobbet!

Lustjägarna sa...

Grattis till nya jobberbjudandet! Jag måste faktiskt säga att jag förväntat mig detta inlägg. Det är tufft att sälja enbart på provision. Surt med "tråkiga" avslut....
Kram Lis

Preffen sa...

Va tråkigt att du slutat, verkade ju som du trivdes där. :-( Skönt med semester iaf o ett nytt jobb bara så där. Grattis till det, hoppas få höra mer om det senare. :-)
kram på du.

Irené sa...

Oj, spännande! Sök som gruppchef till ditt gamla (mitt nuvarande) jobb! =)

Anonym sa...

Grattis till nya jobberbjudandet, jag blev inte direkt förvånad när jag läste Ditt inlägg, har faktiskt väntat mig det.
*kram*

Michelle sa...

kul för dig!! Grattis till jobberbjudandet!!

Amanda sa...

Godd for you! Om man inte trivs och det inte känns hundra så är det bättre att ta steget vidare. Super om man dessutom fått ett annat mycket bättre erbjudande. :o)

Anonym sa...

Visst är det så att mina bloggläsare får 10% rabatt när de fyller i mammasgullunge i rabattfältet? Eller har jag förtått fel?
Åsa

Carolina sa...

Åh, vad roligt - bra att du tänker på dig själv och familjen, hoppas du trivs bättre på nya stället! kram

Therese sa...

Alltid jobbigt att säga upp sig och få jobbiga avslut, men jag tror nog att du fattat rätt beslut!
Lycka till med nya jobbet =)
Kram

Ulrika sa...

Skönt för dig gumman! Lycka till:)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos