Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 1 april 2009

FUNDERSAM...

Jag och Amanda låg tillsammans och tittade på Vakna med The Voice imorse.. eller hon halvsov hela tiden.. ville inte vakna ;-) - Iaf, idag gick Jakob ut med att han har fått kicken från radioprogrammet Vakna med The Voice och att idag gjorde han sitt sista avsnitt.. Anledningen var att han moonade för högsta cheferna för The Voice...

Börjar mer och mer tro att det hela är ett Första April skämt.. känns som att imorrn står han där igen och drar sina sköna dåliga skämt.. Eller jag hoppas väl på d iaf.. För OM d är sant att han måste sluta då tänker jag bojkotta Vakna med The Voice - utan Jakob suger programmet!!

Vad tror ni? Är det ett april skämt eller är d sant?? Ska Jakob sluta radioprata för The Voice??

bloglovin


10 kommentarer:

Susan sa...

Go morron. Jag har faktiskt ingen aning. Har inte så stor koll på The voice antar jag:P

Ska ni annars hitta på idag?

Kramar

Elin sa...

Hoppas också att det är ett aprilskämt! För jag håller helt med om att programmet är ingenting utan han...

Karin sa...

Jag hoppas verkligen också att det är ett Aprilskämt, men isåfall var det det sämsta! För det är ju inte ett dugg roligt, snarare tvärtom, sorgligt!

Roses & Angels sa...

HEJ DET var länge sen! Hur är det mer er?? Jag packar och packar. Bläää. Har även fixat en ny blogg då jag haft så mycket strul med den andra. Hoppas ni har fint väder, här skiner solen! Kram Christa

nikita sa...

det måste ju va ett skämt!!

Fia sa...

Jag skulle tro att det är ett april skämt. Som du säger inge vakna med the voice utan jakob, då kan lika gärna dom andra två sluta idag också.

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att det är ett aprilskämt! Tanken att det kunde vara det slog mig inte förrän jag läste ditt inlägg faktiskt! :)
Men jag kommer också bojkotta VAKNTA! Med The Voice om detta stämmer!

Förresten! FIck Hugg-a-planet igår eftermiddag!! :) Supermysig, och pedagogisk boll-kudde! :) Neo älskade den! :)

Maria sa...

http://jagochminabusungar.blogspot.com/2009/04/april-skamt-eller.html

Håller med dig!

Michelle sa...

april skämt, skulle jag tro iallafall.. utan honom inget bra program

mIchelle

Jenny sa...

Hoppas också att det är ett aprilskämt! Ha en fin dag! Kram Jenny

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos