Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 7 april 2009

RACKARUNGE

Vet inte vad för rackartyg som kommit över Amanda...???

- Idag har hon lyckats få upp kaffepaketet och tömt ut i HELA köket samt över hela Leeloo!!!

- Tömt ut all pulver gröt på golvet..!!!

- Tömt ur kanel & kardemumma karen.

- Massakerat hennes små blommor!! - Ett tips, köp aldrig blommor till henne :-o

SUCK - dammsugaren har verkligen gått varm idag!!!

bloglovin

14 kommentarer:

Emma sa...

Ojdå, det lät som en mindre road dag det..

Marie sa...

Hahaha Och jag som tyckte det var jobbigt med allt vällingpulver som Isak vräkte ut över golvet. ;-)
Kan det vara ett släktdrag...;-)

Sara E sa...

Haha, det där känner jag igen. Wilma hällde bla ströbröd i kaffeburken en gång...tur jag upptäckte det. För hon hade satt på locket o ställt tillbaka den.
Ja fejkblommorna, vet inte hur många gånger hon noppat bort självste blommorna hon hade på lilla bordet på rummet. Soprent, bara stjälkarna kvar.
Men en gång gav hon sig på en riktig blomma på kontoret...vet inte vad den heter...hon kom in med en plastskål till köket och sa att hon plockat gurkor. Å faktiskt, såg stjälkarna ut som små gurkor när jag kollade. ROligt med barn =))))

Tess trött tokig morsa sa...

smiter in och önskar en lite tidig glad påsk :)
ska du hitta på något kul??

kram

zarah sa...

någon berkar ha fått vårkänslor, hihi. vilken helt underbar design. hur har du fått bloggen att se ut så. ser ut som ett paket. helt underbart att se en glad design.

Ulrika sa...

Riktigt snygg blogg!

Duracellmamman sa...

Kikar förbi med massor av varma Påskhälsningar nu innan jag imorgon tar en välbehövlig paus från datorn en vecka!

Glad Påsk!!

Kramis!!

Michelle sa...

Dom säger att när barn fyller två är det som om dom över en natt ändras och börjar hitta på bus. En kompis kille var det som att vända ut och in på honom samma dag han fyllde två. Han blev trotsig och busig!!!

små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer

Angelica sa...

ja då har du inte haft före lite att göra då med mindre ord :P

Jo tack det är då bara fint med oss. Hitatde en sjuk liten fågel idag. Den dog dock rätt fort så man slapp ta död på den själv.

Petra sa...

Oj det där lät som du hade att göra hihih vilken buse :-)föresten e du från övik?

malin sa...

Hahaha vilken busunge :P

30Something sa...

Ujujuj vad jag känner igen det där. Min numera 13 åring var helt hopplöst i 2 års åldern. Mjöl i kaffebryggaren, ströbröd överallt i köket ja allt som gick att hitta kladdade och stökade han med. Kan trösta dig med att det går över;)

Elin sa...

Haha, men busfia då! ;D

Idag hade jag planer på att städa...men skjuter nog upp dom ett tag eftersom svärgerska ska komma förbi istället. Antar att damm och hundhår ligger snällt kvar tills jag tar bort dom :)

Vad ska du hitta på då, förutom att dammsuga upp alla "olyckor" som Amanda sprider runt?

Kram

vintageretroprinsessa sa...

Visst är det rart med barn :)


ha en fin kväll :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos