Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 5 april 2009

GÅRDAGEN


Igår fick jag något infall av saknad av min storasyster och lilla goklimpen Angelina, så jag och Amanda tog vårt pick och pack och drog till Vallentuna med "tåååget" En rolig utflykt ;-)

Hade en lång och mysig dag tillsammans med Syster, Paul och Angelina!! Amanda fick också busa med stora vovven Boris och kaninen Stampe!! :-D Satt ute och käkade korv med bröd och solade oss - fy tusan vilket härligt väder!!! TACK älskade Syss för en underbar dag!!!

Sent på e.m kom Älskling och hämtade oss - då hade han fått sova HELA dagen och bara vara bakis - ibland är man en snäll fru ;-)

Blev en lugn kväll med supergod mat som Älskling & Andreas lagade!!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos