Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 21 april 2009

BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG



Nu är vinnaren dragen i Kalasbolaget tävlingen!!!
~~~~~~
Den som vinner ett kalaspaket till värde av 350:-
är: MIA

~~~~

"Klart att vi är med och tävlar. Skulle vi vinna så
skulle vi välja massa Blixten prylar inför kommande
barnkalas i sommar. :-D Leo är ju helt galen i Bilar-filmen."

~~~~

STORT GRATTIS TILL DIG!!

Kontakta mig med din mailadress så

ska jag se till du får din fina vinst ;-)


Tack även till Lisen & Kalasbolaget för
det roliga samarbetet!!!

3 kommentarer:

mia sa...

Åh, fan va roligt!!! :-D
Det hade jag inte den blekaste om. hihi.... Då ska jag maila lite nu då. :-)

Duracellmamman sa...

Hej Gumman!
Har helt missat att du har bytt jobb :-) Hinner inte med ute i bloggosfären för stunden, all tid går till forskningen och Mammablogg Galan.

Men vad hände, du hade väl precis börjat på det nya?! Önskar dig i vilket fall ett jätte lycka till med det nya!

Kramis!

Anonym sa...

Stort grattis till vinnaren Mia. Ni andra är välkomna in och tröstshoppa lite i istället ;-)
// Lisen på Kalasbolaget

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos