Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 2 april 2009

MUPPSAN TIPSAR:


Tänkte tipsa om två stycken sexleksaker
från Lustjakt idag:

Länk
Det första är den här söta Clit Mitts - som är en hård klitoris vibrator!! Steglös vibrator, snygg design och framför allt väldigt bra!! Jag gillar dessa i hårdplast då dom är lättast att göra ren!!

Finns i rosa och i blått, endast 149:-

Den andra är en stav som alla kvinnor borde ha - en G-punkt stav!!! Oxå en steglös vibrator men också vattentät ;-) Staven är gjord i mjuk jelly som jag rekomenderar till g-punkten!!

Private Line kostar 199:-

bloglovin

4 kommentarer:

Tess sa...

vill bara önska er en toppen dag nu i det härliga vårvädret :)
själv njuter vi här för fulla muggar :)

kram

annsan sa...

Hej vännen, du har en påskaward hos mig!

Ha en skön kväll.
kram
annsan

Anonym sa...

JAG kan be att få tala om att den där sista rosa "Saken" från lustjakt fungerar bara nån gång!!!!! Sen börjar den leva sitt eget lilla liv och vibrerar även fast man vridit av den och vibrerar idiot snabbt på lägsta och mest hela tiden. Helknasig sak:)

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Kikar in och hoppas att ni har haft en bra dag! själv har jag umgåtts med en magsjuk son... Skoj... Kramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos