Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 7 april 2009

AMANDA VAR BORTA...

Måste bara berätta om en hemsk upplevelse jag hade för några dagar sen...

- Jag, Svärmor och Amanda var inne på söder en dag, skulle lämna in Älskling´s vigselring igen... vet fasiken inte vad han gör med den.. :-o Jaja... satte oss inne på Ringen för att käka lunch, lämnar Amanda med hennes Farmor och säger att jag går runt för att titta efter en barnstol och beger mig iväg... När jag kommer tillbaka är Amanda borta, - VART ÄR AMANDA?? Just den dagen var älskade Svärmor mer förvirrad än vanligt tror jag.. haha.. "Vadå, är hon inte med dig typ svarade hon" - GAAAAHHH... helt urflippad börjar jag springa runt, letar överallt... hör ungar gråta men inget Amanda... Just den tiden på Ringen i Skanstull är det MASSOR av folk.. började tänka det värsta, någon har tagit henne!!! - Då jag plötsligt ser henne, där står hon och tittar på några barn, alldeles lugn och verkar inte alls sakna Mamma.. Hon har gått samma väg som jag gick, förmodligen sprang hon efter mig och sen fastnade hon på vägen då hon såg nåt intressant!! Usch - vilken mardröm!! Har aldrig tappat bort Amanda tidigare och hoppas aldrig mer att det händer igen... Tankarna hinner gå långt och mina tårar var inte långt borta...

Varför hade jag inte med mig avståndslarmet från Barntrygghet då???

Var med och tävla HÄR på Muppsan´s blogg eller in med er och köp ett avståndslarm hos Barntrygghet - för tänk om det drabbar er nästa gång, dom är ju så snabba våra älskade rackarungar!!!

bloglovin

3 kommentarer:

Elin sa...

Vilken otäck historia! Verkligen en mammas mardröm! Tur att det gick bra till slut ändå...

Kram

Anonym sa...

Fy så otäckt!! Skönt det gick bra *kram*

Karin sa...

Usch vilken hemsk känsla, tur att hon inte var så långt bort!

Ja visst var det sött, jag tror att han sov väldigt gott där :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos