Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 19 april 2009

MORGONDAGEN

Imorgon ska jag börja på mitt nya jobb - så jäkla spännande och kul..!! Jag lovar att återkomma imorgon och berätta mer om mitt jobb och hur det har gått ;-)

Hoppas ni alla haft en bra helg!! Idag har vi trotsat blåsten och varit ute mest hela dagen, picknick i lekparken och sen varit och tittat på lilla kusin Tilde´s fotbollsmatch..!!

Blivit av med kameran därför inga bilder kommer... men det ska bli ändring på det!!

KRAM till er alla!! ♥ ♥

4 kommentarer:

Amanda sa...

Spännande! Ser fram emot att få veta mer om ditt nya jobb. Lycka till imorgon! Kram

Helena sa...

Spännande med nytt jobb! Hoppas det blir en bra första dag!

Anonym sa...

Tja bli medlem här http://www.gratis5.se/user/register/tobias
man kan samla poäng o sedan få presentkort helt gratis :)
Registrerar du dig via min länk får du 75 välkomstpoäng.

Anonym sa...

Tja bli medlem här http://www.gratis5.se/user/register/tobias
man kan samla poäng o sedan få presentkort helt gratis :)
Registerar du dig via min länk får du 75 välkomstpoäng.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos